Pinterrest

Freitag, 23. Dezember 2011

Weihnachtskarten

Für dieses Jahr zeige ich euch jetzt noch ganz kurz die letzten zwei Weihnachtskarten.




Herzliche Grüsse
Monika

5 Kommentare:

  1. superschön...würklich!!Ich freu mich immer wieder a dinä schönä Werch und bsunders a derä Tilda!!!! Lach!!!

    Liäbs Grüässli und erholsami Fäschttäg!!
    Doris

    AntwortenLöschen
  2. Sooooo schön sind's liebi Monika!
    S Stiefeli gfallt mer bsunders guet, wels mol es untypisches Charteformat isch - Super gmacht!

    Vo Herze
    bea

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Monika
    MIr gefällt auch der Stiefel super gut! Ich wünsche dir ein wunderbares Weihnachtsfest und ich freue mich auf nächste Woche.
    Liebe Grüsse, Janine

    AntwortenLöschen
  4. Wow, Monika die Stiefelkarte ist ja wunderschön, da stimmt einfach alles, die Farben, die Magnolia einfach ein Traum.
    Liebi Grüessli und schöni Wiehnachte wünscht dr
    Sonja

    AntwortenLöschen
  5. So herzigi Charte hesch gemacht Monika. Die mit dem Stiefel gefallt mir bsunders guet.

    En liebe Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen